Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Maulets Mallorca ataca el Banco de Valencia per haver ajudat Matas

L'assemblea de Palma de Maulets ha atacat una sucursal del Banco de Valencia, fruit de la responsabilitat que tenen els bancs com a principals causants de la crisi.

El motiu d'haver triat aquesta entitat és, explica Maulets, el suport econòmic que li ha donat a l'expresident Balear pel Partit Popular Jaume Matas.

27/04/2010 01:21 Drets i Llibertats

La segona acció ha estat contra un local del Servei d'Ocupació de les Illes Balears, a conseqüència de la solidaritat amb el més d'un milió d'aturats que ja sumen els Països Catalans, autèntiques víctimes d'aquesta crisi econòmica.

Aquestes accions cal situar-les en el marc de la campanya contra la precarietat laboral que durant tot el mes d'Abril assenyalarà culpables de la crisi i els seus efectes damunt els joves.

 

 

mallorca1

 

Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  3. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  4. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  5. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  6. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  7. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  8. A l’abat de Montserrat, humilment
  9. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  10. El Parc Natural del Cap de Creus sanciona l’empresa constructora d’un hotel a Cadaqués
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid