Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'alcaldessa d'Ulldecona retira les urnes perquè són propietat d'Espanya

"El motiu que al·lega l'Estat espanyol és que les urnes són de la seva propietat i que no se cedeixen per a la consulta sobre la independència"
L'Alcadessa, Núria Ventura, d'Ulldecona pel PSC ha decidit retirar les urnes de la consulta sobiranista, que estaven situades al centre de Cultura, on es realitzava el vot anticipat. L'alcadessa ho ha fet després de rebre una carta de la Subdelegació del Govern a la província de Tarragona que instava que les urnes no es fessin servir.

24/04/2010 22:24 Política
La plataforma farà servir  unes urnes cedides per la població veïna d'Alcanar en les votacions de la consulta per la independència
 
Per saber-ne més:
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  7. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  10. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid