Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Centenars de persones reivindica els Països Catalans com el marc de lluita nacional i social a la UV

Ahir al vespre, en un acte polític celebrat a la Sala Sanchis Guarner de la Facultat de Filologia dela Universitat de València i que estava convocat per organitzacions de l'Esquerra Indepependentista
Davant d'unes dues-centes cinquanta persones que van omplir la sala situada, sota el lema “SomPaïsos Catalans”, l’escenari  va esdevenir un aparador de proclames, lluites i emocions que han estat fortament aplaudides pel públic assistent. La imatge  fou la gran protagonista.

24/04/2010 10:53 Política

Els diferents vídeos projectats van mostrar la bellesa paisatgística dels Països Catalans i la història antiga i recent dela construcció del poble català. Unes peces que van refermar les arrels del poble català i han homenatjat els treballadors i les treballadores del país.

naia1La música va portar el nom de Naia, una jove formació que abarca diferents estils, tals com el folk, el pop o la cançó d’autor. Durant l’hora i mitja d’acte polític, Naia va interpretar algunes de les cançons que formen part del seu primer treball “Joc d’emocions”. Durant el transcurs de l’acte, també es van cantar albades i es va interpretar el mític “Cant dels Ocells” en violoncel.

El moment més emocionant del vespre ha estat el parlament orat pelsmilitants independentistes Gonçal Bravo i Maria Josep Martínez. En ell, s’haafirmat que un país no només el fa una llengua, sinó que són les persones,les relacions humanes i econòmiques, la comunicació i la coordinació de leslluites populars..., les que construeixen un país. Bravo i Martínez handenunciat les més d’1.600.000 persones aturades als Països Catalans i hanassenyalat l’estat espanyol com a culpable de la precarització i el desmantellament la identitat del poble català.

Estrella Roja de Benimaclet ha clos l’acte amb el toc de la Muixeranga i la Internacional.

Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  5. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  6. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  7. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  8. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  9. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  10. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid