Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Les fotos sobre Gürtel censurades pel PP ja tornen a lluir

La censura del PP no ha estat efectiva. Les foto sobre la trama Gürtel que va censurar ja tornen a lluir. Tothom qui les vulgui veure exposades haurà d'anar a la sala Tomás March de València, que ha acollit la inauguració de l'exposició Fragments 2009 després de passar pel MuVIM i provocar la dimissió del seu director, Romà de la Calle, en protesta per la decisió del PP de retirar les fotografies.

11/03/2010 23:06 Política
 
La Unió de Periodistes Valencians ha tornat a inaugurar la mostra en un acte multitudinari al que també ha assistit de la Calle. El president de la Unió de Periodistes, Ximo Clemente, ha llegit un manifest denunciant la "censura", que ha qualificat d'"agressió inconcebible" i lamentant que s'hagi produït "més de tres dècades després de la desaparició d'eixe règim d'oprobi".

Clemente s'ha mostrat satisfet d'haver trobat 'un nou espai de llibertat' en la sala Tomás March, agraint els seus responsables que hagin pogut muntar l'exposició en aquesta sala del centre de la ciutat només una setmana més tard de la retirada del MuVIM i en aquesta de l'època de l'any .

El manifest llegit pel president de la Unió de Periodistes ha estat farcit de crides a la recuperació de la llibertat d'expressió i condemnes a l'actitud del govern valencià, que ha qualificat com "una degradació preocupant" del dret a la informació. En aquest sentit, ha considerat que "arbitrarietats com esta justifiquen la nostra manera d'existir".

Clemente ha lamentat l'actitud "autoritària i menyspreadora" cap als mitjans de comunicació per part del govern valencià. El president de la Unió de Periodistes ho ha exemplificat amb les negatives a contestar preguntes dels periodistes per part del president Camps i ha definit com "exemple vast de manipulació que treu els colors a qualsevol professional" el tractament de la informació que fa Canal9.

Per a saber-ne més:

El director del MUVIM després que el PP retirés fotos de l'exposició sobre Gürtel   - Llibertat.cat

El PP valencià censura fotografies relacionades amb el cas Gürtel   - Llibertat.cat

 

 

Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  5. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  6. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  8. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
  9. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  10. Blanca Serra: associacionisme, llengua i país
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid