Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Les alternatives a la possible reforma de la Diagonal de Barcelona generen confusió

Hi ha tres opcions, l'anomenada rambla (passeig central i trànsit als extrems), la del bulevard (voreres amples i trànsit al centre) i la tercera opció, que consisteix a deixar la Diagonal tal com està. 
El mes de maig, els barcelonins votaran en referèndum les alternatives de rambla, bulevard o deixar la Diagonal ta com està. Ara bé, entre les dues primeres opcions no sabrà si la reforma contemplarà la introducció del tramvia en tota l'avinguda

29/03/2010 01:46 Territori

Es veu que l'alcalde de Barcelona, Jordi Hereu no vol hipotecar possibles futurs governants a la Generalitat i al mateix ajuntament, es per això l’ajuntament posposarà fins després de les pròximes eleccions autonòmiques i municipals la decisió de si hi haurà o no tramvia a la Diagonal.

Ara bé, recordem que la proposta de Jordi Hereu per a la reforma de la Diagonal es fonamentava en la introducció del tramvia en tota l'avinguda.

Enmig d'aquesta confusió, ahir es va inaugurar l'exposició "Vine a conèixer el futur de la Diagonal" als jardinets de Gràcia que restarà oberta fins l'últim dia en què es pot votar, el 16 de maig, perquè els ciutadans de Barcelona puguin escollir un o altre projecte, o bé rebutjar-los, amb coneixement de causa. Inclou una simulació de trànsit on es veu com es restringeix el pas de cotxes per la Diagonal i es redirigeix cap als altres carrers de l'Eixample.

També s'explica que la reforma es farà en cinc fases, sense detallar els terminis, i que l'opció de la rambla costa 136 milions d'euros, 11 més que la del bulevard.

 

Per saber-ne més:

"Diagonal per a tothom" de Barcelona demana més informació i menys especulacions i incertesa 

Diverses entitats constitueixen la "Plataforma Diagonal per a Tothom" 

 

Rànquings
  1. Quan tot falla, no és casualitat
  2. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  3. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  4. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  5. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  6. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  7. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  8. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  9. L’escola catalana s’ha oblidat de Darwin
  10. Filmin blanqueja la repressió i pren partit contra la llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid