Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La USTEC-STEs rebutja la proposta de disminuir la plantilla per contractar personal no docent

Els centres d’Atenció Educativa Preferent escolaritzen alumnes  amb especials dificultats i tenen una dotació de professorat superior als centres ordinàries.
La nova proposta que el Departament està fent en alguns d’aquests centres és la de disminuir la plantilla de professorat a canvi de rebre uns diners  que “permetrà dotar-se de recursos de personal no docent adequat a les característiques del seu context” 

24/03/2010 16:00 Cultura
La USTEC·STEs denúncia la nova proposta del Departament d’Educació pels centres d’Atenció Educativa Preferent. Aquests centres, donat que escolaritzen a alumnat amb especials dificultats, tenen una dotació de professorat superior als centres ordinàries. La nova proposta que el Departament està fent en alguns d’aquests centres és la de disminuir la plantilla de professorat a canvi de rebre uns diners  que “permetrà dotar-se de recursos de personal no docent adequat a les característiques del seu context”. Això implica, per una banda, una retallada de les plantilles i, per l’altre, obre la  possibilitat que els centres contractin, a partir d’una empresa privada, altres tipus de professionals, en condicions totalment precàries, augmentant les possibilitats de deixar al carrer el personal interí que fa temps treballa en el centre.
 
El sindicat defensa que és el Departament que ha de dotar els centres de tots els recursos necessàries, tant de professorat com d’altres professionals contractats pel Departament amb condicions de treball dignes i amb un procés de selecció públic.
 
I rebutja totalment aquesta proposta (enverinada) del Departament i anima els centres a rebutjar-la i a continuar defensant el recursos humans necessàries per continuar duent a terme la seva tasca amb condicions de qualitat per l’alumnat amb més dificultats. 
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  4. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  5. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  6. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  7. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  8. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  9. Berga homenatja mossèn Josep Armengou cinquanta anys després de la seva mort
  10. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid