Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP presenta una al·legació per evitar l’enderroc del Cinema Espanyol de Navàs

La CUP de Navàs va presentar, dins el termini, una al·legació amb l’objectiu d’evitar que es tiri endavant l’enderroc de l’antic Cinema Espanyol.
Segons ha pogut saber la CUP, l’equip de govern hi vol deixar un solar amb tanques de reixa metàl·lica d’obra perquè hi quedi un solar on, a banda d’aparcar el vehicles municipals (com per exemple els de la policia local), també pugui fer de magatzem de cotxes. 

15/03/2010 02:56 Territori
La CUP posa en dubte la necessitat de l’enderroc per diversos motius: D'una banda perquè l’antic edifici té un cert valor històric i, per la CUP, hauria de formar part del patrimoni protegit del municipi ja que es tracta d'un edifici construït amb material fabricat en una de les antigues
bòbiles que hi havia a Navàs. D'altra banda perquè s'ha constatat que l’edifici no està en mal estat, tot i tenir alguns problemes a la teulada degut al nul manteniment que n’ha fet l’ajuntament en els darrers anys, i que ha malmès el fals sostre que hi ha. Però no l’estructura de l’edifici.
 
Finalment, la CUP creu que fins que l’Ajuntament no expliqui quin és el pla de futur per a l’espai al ciutadans i a les ciutadanes, no s’hauria d’executar un enderroc que escapça una mica més el patrimoni de la memòria col·lectiva dels navassencs i navassenques, com ja va fer l’alcalde amb els pins de l’antic bosc de l’Alzineta.

La CUP demana imaginació a l’equip de govern per buscar una alternativa a l’enderroc i que, amb els diners del Zapatero (FEOSL) en comptes de tirar-lo a terra, es rehabiliti la teulada i s'adeqüi per poder-hi fer activitats i espai d’ús per a les entitats que ho necessitin.

A més, la CUP, en les al·legacions que va presentar, també posa en dubte algunes inversions amb els fons FEOSL, i critica que no s’hagi aprofitat per fer les vies verdes (o almenys parcialment) tant reclamades al municipi.

Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. 13 anys sense en Toni Lecha
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  9. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid