Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El director del MUVIM després que el PP retirés fotos de l'exposició sobre Gürtel

El director del Museu Valencià de la Il·lustració i la Modernitat (MUVIM), Román de la Calle, ha presentat la seva dimissió després que dijous la Diputació de València, gestora del museu, retirés part de les fotografies de l'exposició sobre la trama Gürtel.

La mostra recollia el treball dels fotoperiodistes valencians al llarg de 2009. Les fotografies que el PP va manar retirar van ser les de la secció de política, moltes d'elles relacionades amb el cas Gürtel.

09/03/2010 00:37 Política

 

La Unió de Periodistes Valencians, que organitza cada any la mostra, va decidir divendres retirar tota l'exposició i estudia la possibilitat de traslladar-la a una altra sala. Aquest dilluns, De la Calle ha dimitit per no compartir la decisió de retirar les fotos.

En aquest sentit i també amb a través d'un comunicat, l'organització majoritària dels periodistes valencians considera "indignant" que el president de la Diputació de València, Alfons Rus, diputat de Cultura, Salvador Enguix, i el d'Hisenda, Máximo Caturla no hagin dimitit per aquest afer. Segons la Unió de Periodistes ells són els "principals responsables' de la retirada de fotos de la mostra Fragments".

Fonts de la Unió de Periodistes asseguren que han rebut ja alguna proposta d'entitats que estarien fins i tot disposades a acollir l'exposició que hores d'ara ofereixen per acollir la mostra "Fragments d'un any".

L'associació ha rebut propostes fins i tot des de la ciutat d'Elx, que s'oferia a acollir la mostra però la Unió prefereix un local al centre de València, com han reiterat en diverses ocasions.

Per a saber-ne més:

El PP valencià censura fotografies relacionades amb el cas Gürtel   - Llibertat.cat

Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  7. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  10. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid