Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Benet XVI va fitxar un pederasta que va seguir agredint infants

El Cap de l'Estat del Vaticà i Cap Suprem de l'Església Catòlica, Benet XVI va acceptar un pederasta a la seva diòcesi. L'individu, que va seguir cometent agressions sexuals al seu nou lloc de treball, encara exerceix la tasca pastoral a Baviera.

Segons el diari alemany Süddeuts-che Zeitung, Benet XVI va aprovar el trasllat d'un capellà amb antecedents de pederàstia al seu bisbat als anys 80, quan era arquebisbe de Munic i Freising.

13/03/2010 19:53 Drets i Llibertats

Encara que la decisió va haver de ser aprovada pel mateix Ratzinger, l’exvicari general de Munic, Gerhard Gruber, de 81 anys, acceptava ahir al Süddeutsche Zeitung tota la responsabilitat: "Sento profundament que aquesta decisió derivés en delictes contra joves i em disculpo davant tots els que resultessin perjudicats", va declarar.
 
El capellà pederasta, que segons una declaració a la qual ha tingut accés el diari alemany va obligar en la seva època a Essen a practicar sexe oral un nen d’11 anys, va ser suposadament traslladat a Munic per sotmetre’s a una teràpia però en realitat va passar directament a una església.

Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid