Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Benimaclet reivindica la casa de Cultura durant el seu Carnestoltes

Els actes de la campanya continuaran el proper dissabte 27 de febrer amb un altra cercavila que recorrerà els carrers de Benimaclet amb mostres de teatre, música, pintura, circ i cultura tradicional.
Dissabte passat, aprofitant la tradicional jornada festiva del popular carnestoltes de Benimaclet, es va realitzar un mural reivindicatiu per la Llar de la Cultura on artistes gràfics del barri van prendre els espais d'expressió cultural al carrer reclamats pels veïns.

23/02/2010 09:50 Territori
Així com també es va realitzar una penjada de pancartes sota el lema de la campanya “Alliberem espais. Cultura contra crisi”, “On està la casa de la cultura?” a la plaça de Benimaclet. Ja per la vesprada, el Grup Promotor per la Llar de la Cultura va participar en la tradicional cercavila Benimaclet reivindica la casa de Cultura durant el seu Carnestoltes de la proclamació del Moro Maclet on es va continuar amb la reivindicació dels espais que les diverses i riques expressions culturals del barri necessiten. Els actes de la campanya continuaran el proper dissabte 27 de febrer amb un altra cercavila que recorrerà els carrers de Benimaclet amb mostres de teatre, música, pintura, circ i cultura tradicional.
 
Continuen així els actes reivindicatius duts a terme sota la campanya “Cultura al Carrer” del Grup Promotor per la Llar de la Cultura a Benimaclet que acull diversos col·lectius veïnals i assemblees locals de l'esquerra independentista el qual atén les històriques demandes de dotacions culturals del barri ignorades per l'Ajuntament de València qui va planificar la inexistent casa de la cultura en el PAI Benimaclet Est ara fa ja 14 anys, el qual continua avui dia sense donar resposta a aquestes mancances al barri. Des del Grup Promotor per la Llar de la Cultura es pretén recollir el testimoni de les antigues demandes i dinamitzar les alternatives populars a aquest abandó institucional, segons informa l'Assembla de Benimaclet d'Endavant (OSAN)


 
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. La paraula que va trencar el silenci
  6. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  9. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  10. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid