Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La Fiscalia es querella contra l'Ajuntament i l'Alcalde de Mataró

L'any nou ha portat una bona notícia: la Fiscalia de l'Audiència provincial de Barcelona ha pres cartes en l'afer de Can Fàbregas i de Caralt i s'ha querellat contra l'Ajuntament i l'Alcalde de Mataró per la possible comissió de dos delictes: ordenació de territori i patrimoni històric, segons explica Juli Cuéllar al seu bloc. "I, és clar, també és una victòria moral a la lluita perseverant dels membres de la Plataforma Salvem Can Fàbregas i de Caralt, sobretot, tenint en compte la política de fets consumats i la precipitació amb què ha actuat el govern municipal i l'alcalde de Mataró. Ara, però, tenen allò que es mereixen: una mica de carbó" remarca.

Veure també Querella criminal contra l'alcalde de Mataró per l'afer de Can Fàbregas al bloc de Joan Jubany

Ara bé, cal esperar que la querella prosperi , assenyala Juli Cuélar, i que es depurin totes les resposabilitats i que s'aclareixin totes les irregularitats que s'hagin pogut produir al llarg d'una planificació urbanísitica desastrosa i pensada únicament per beneficiar els interessos privats d'una empresa i no pas l'interès públic de la ciutadania.

07/01/2010 15:11 Territori

En aquest sentit, remarca que fa pena escoltar o llegir els discursos justificatius del PSC, que és qui realment lidera tot aquest desgavell. No sé pas si se'n sortiran, però, passi el que passi, la querella de la Fiscalia ja és tot un símptoma de l'atzucac en què es troba el govern del PSC, ICV i Esquerra a Mataró.

 

Per saber-ne més:
 
Ni un cèntim per un trasllat inútil!. Juli Cuéllar al seu bloc
 
 
 
 
 
 

 

Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  5. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  10. El «Cant dels ocells per la llibertat» arriba a les 450 concentracions a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid