Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet denega els permisos per a la concentració antifeixista

Després de setmanes de plena burocràcia i de permisos, avui divendres 29 de gener, dos dies abans de l'esdeveniment, l'Ajuntament de Gramenet ha denegat els permisos per dur a terme  la concentració antifeixista de diumenge per raons burocràtiques.

Tot i això, del tarannà de l'Ajuntament posant traves a les entitats per dur a terme activitats,  la "Comissió Antifeixista 27 de gener" us tornem a convidar i fa una crida a participar dels actes de diumenge, a les 11h a la Plaça de la Vila per seguir combatent i fer fora el feixisme dels carrers i les institucions. 

29/01/2010 19:32 Drets i Llibertats

Enguany, diumenge 31 de gener es realitzarà l'acte central que constarà d'una  concentració antifeixista, una cercavila amb l'actuació de la collade Bastoners del Clot que finalitzarà a la Plaça Baró (que rep el nom de Domingo Baró, empresari que finançava el règim franquista) on es retrà homenatge a José Berruezo (últim alcalde abans del fraquisme, de la CNT).

Després de setmanes de plena burocràcia i de permisos, avui divendres 29 de gener, dos dies abans de l'esdeveniment se'n ha denegat els permisos per dur a terme les activitats per raons burocràtiques. 

Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  7. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  8. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid