Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Premià de Mar matina i recull 115 vots durant la primera hora

L'antiga llibreria Proa de Premià de Mar (Maresme) és aquest diumenge el centre neuràlgic de la consulta sobre la independència al municipi. Tot i que l'organització ha habilitat dos locals, aquest és el que aplega un major nombre de votants.

La població ha matinat i durant la primera hora de votacions s'han recollit 115 vots. Una de les primeres persones que ha votat aquest diumenge ha estat un noi de Senegal que fa quatre anys que és a Catalunya.


13/12/2009 12:12 Política

 

Les urnes s'han obert puntualment a les nou del matí i ben aviat han començat a arribar votants. Durant la primera hora de votacions han votat 115 persones. 

 

Segueix la jornada electoral al detall a Llibertat.cat

La consulta popular per la independència comarca a comarca

 

Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. 13 anys sense en Toni Lecha
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  9. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid