Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Observadors del Quebec i del País Basc a Sant Pere de Vilamajor

A Sant Pere de Vilamajor Decideix a les 13:55 els vots emesos han estat 492, que suposa un 15,10% del cens. Amb el vot anticipat, s’han emès un total de 564 vots, és a dir un 17,31%.

A les 10 del matí han arribat a Sant Pere de Vilamajor els observadors internacionals Patrice Bourgeois i Galder Olibares, del Quebec i el País Basc respectivament. Ambdós han estat acompanyats en tot moment per membres de Sant Pere Decideix. Els observadors han pogut conèixer de primera mà la marxa de la consulta popular i aprofitar per a visitar el municipi.

13/12/2009 16:55 Política

Durant tot el matí l’afluència al col·legi electoral ha estat notable i s’han creat cues de persones que volien exercir el seu dret a vot. Els carrers de Sant Pere de Vilamajor mostren un aspecte festiu amb molta gent passejant pel carrer i gaudint de les diferents activitats que s’han organitzat per a la diada d’avui, com diverses activitats pels més menuts i també animació pels més grans
Rànquings
  1. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  2. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Les biblioteques públiques inicien una vaga indefinida per denunciar la precarietat del sector
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. Quan la política deixa de pensar el país
  8. La família de Blanca Serra manté la batalla judicial per identificar els responsables de les tortures a Via Laietana
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Quan la pluja no pot apagar el foc
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid