Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Observadors del Quebec i del País Basc a Sant Pere de Vilamajor

A Sant Pere de Vilamajor Decideix a les 13:55 els vots emesos han estat 492, que suposa un 15,10% del cens. Amb el vot anticipat, s’han emès un total de 564 vots, és a dir un 17,31%.

A les 10 del matí han arribat a Sant Pere de Vilamajor els observadors internacionals Patrice Bourgeois i Galder Olibares, del Quebec i el País Basc respectivament. Ambdós han estat acompanyats en tot moment per membres de Sant Pere Decideix. Els observadors han pogut conèixer de primera mà la marxa de la consulta popular i aprofitar per a visitar el municipi.

13/12/2009 16:55 Política

Durant tot el matí l’afluència al col·legi electoral ha estat notable i s’han creat cues de persones que volien exercir el seu dret a vot. Els carrers de Sant Pere de Vilamajor mostren un aspecte festiu amb molta gent passejant pel carrer i gaudint de les diferents activitats que s’han organitzat per a la diada d’avui, com diverses activitats pels més menuts i també animació pels més grans. 
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  8. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid