Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El 13-D a la Conca de Barberà, la consulta per la independència comarca a comarca

El municipi de les Piles, a la Conca de Barberà, sí que s'ho ha fet venir bé, finalment, per fer la consulta sobre la independència aquest diumenge, després que l'entitat impulsora, la penya barcelonista del poble, se'n desdigués per falta de temps per organitzar-ho tot. La consulta es farà a la sala municipal de festes del carrer Major. Per tant, seran sis els municipis del Camp de Tarragona que participaran en el 13-D: les Piles, l'Arboç, Maspujols, Almoster, Montbrió del Camp i Constantí.

12/12/2009 08:50 Política
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  3. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  4. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  5. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  6. Quan tot falla, no és casualitat
  7. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  8. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  9. L’escola catalana s’ha oblidat de Darwin
  10. Els Foguerons de Sa Pobla tornen a omplir la Vila de Gràcia el darrer cap de setmana de gener
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid