Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Cardedeu registra un 16% de participació a les dues

A les dues del migdia, als tres col·legis de Cardedeu havien votat 2106 persones, la qual cosa significa un 16,17% dels 13.478 habitants amb dret a vot. El portaveu de Cardedeu Decideix, Marc Sanjaume, ha qualificat de “molt positiva que la participació sigui pròxima al 20%”, i ha afegit que “pensem que a la tarda hi haurà més participació”. A més, remarca que “tot està anant sobre rodes, és molt positiu que no hi hagi hagut incidents remarcables, malgrat que ja han votat més de 2.000 persones”.

Segueix la consulta de Cardedeu en directe 

13/12/2009 16:06 Política
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid