Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
A Vilanova, fred i pluja

Vilanova i la Geltrú ha inaugura la jornada de votacions amb fred i pluja. Malgrat tot, els veïns que s'hi han acostat han reivindicat el valor polític i la utilitat de les consultes per avançar cap al dret a decidir vinculant. A Vilanova estan cridats a votar 54.322 persones. 1.300 havien votat ja de forma anticipada. A la capital del Garraf hi ha mobilitzats 200 voluntaris.
 

13/12/2009 12:57 Política
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  9. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  10. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid