Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ximenis i Bilbeny analitzen les consultes en una xerrada a Besalú aquest divendres

El proper divendres es durà a terme una xerrada sobre les consultes independentistes a Besalú. La conferència, que tindrà lloc a les 8 del vespre a Cal Campaner, comptarà amb les intervencions de Josep Manel Ximenis, regidor de la CUP a Arenys de Munt, i Jordi Bilbeny, membre de la Cup d'Arenys de Munt i del Moviment Arenyenc per l'Autodeterminació. A l'acte es comentarà com esta la situació a nivell garrotxí de les consultes que se celebraran el proper 13 de desembre. De moment, han aprovat la moció de suport  a les consultes els ajuntaments de Besalú, Argelaguer, Mieres, Vall d'en Bas, Maià de Montcal i es preveu que la resta d'ajuntaments ho faran en les properes dues setmanes.

03/11/2009 15:12 Política

besaluconsultaAssemblees obertes a la Garrotxa:

 [Dj 05/11/09]

LA VALL D'EN BAS
21:00h | Centre Can Tista (C/ Sant Josep)

[Dv 06/11/09]

LES PRESES
21:00h | Sala de Conferències (sobre el Bar la Plaça)

SANTA PAU
21:30h | Centre Cívic

[Ds 07/11/09]

LES PLANES D'HOSTOLES
20:30h | Cooperativa

[Dl 09/11/09]

MAIÀ DE MONTCAL
20:00h | Casal

[Dt 10/11/09]

BEUDA
20:00h | Sala de Plens de l'Ajuntament

CASTELLFOLLIT DE LA ROCA
20:00h | Cooperativa

[Dc 11/11/09]

ARGELAGUER
20:00h | Casal

[Dj 12/11/09]

SANT ANIOL DE FINESTRES
20:00h | Local social

[Dv 13/11/09]

TORTELLÀ
20:00h | Casino

La gent dels altres pobles pot posar-se en contacte amb garrotxadecideix@gmail.com.

 

Per saber-ne més

Llistat dels més de 100 municipis que faran la consulta independentista el 13 de desembre  - Llibertat.cat

Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  3. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  7. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  8. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
  9. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  10. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid