Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Benet Salellas i David Fernàndez aborden els rastres de l'escamot Dixan aquest divendres a Vic

Aquest divendres tindrà lloc a Vic la presentació del llibre-documental Rastres de Dixan. Islamofòbia i construcció de l'enemic a l'era post 11-S. A l'acte es projectarà el documental Rastros de Dixan, de José González Morandi i Sergi Dles i hi huarà una xerrada dels autors del llibre: Benet Salellas, coautor del llibre i advocat, i David Fernàndez, coautor del llibre i periodista. L'esdeveniment tindrà lloc aquest 6 de novembre a 2/4 de 9 del vespres al Casal Independenitsta Manel Viusà de Vic. En acabat de l'acte hi haurà te i pastes per a tothom.

03/11/2009 15:31 Drets i Llibertats

dixan_webDes de l'11-M s'han produït 28 operacions contra presumptes cèl·lules jihadistes, la majoria basades en una doctrina d'acció preventiva i paranoica. L'operació que dóna origen a aquest llibre fou posada en marxa el 19 de gener de 2008 a Barcelona i, segons les filtracions als mitjans de comunicació, amb ella s'havia evitat una massacre similar a les de Madrid o Nova York. Encara que no es van trobar ni armes ni explosius i, a pesar de la fragilitat de la investigació policial, des del primer dia els mitjans de comunicació vulenraren de manera flagrant la presumpció d'innocència dels acusats.
 
Per saber-ne més
 
 
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  9. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid