Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El PSAN convoca el 50è Aplec del Puig sota el lema "Independència de tot Catalunya"

El proper diumenge, a partir de les onze del matí i a la muntanyeta de la patà (El Puig de Santa Maria, l'Horta), se celebrarà el 50è Aplec del Puig, organitzat pel Partit Socialista d'Alliberament Nacional (PSAN) sota el lema "Independència de tot Catalunya". Aquesta aplec reivindicatiu sorgí als anys seixanta com a fita reivindicativa antifranquista i per les llibertats nacionals dels Països Catalans. La primera vegada que s’intentà fer va ser fortament reprimida per les forces d’ocupació. L’any següent, i per tal de tenir èxit, es convocà, de viva veu, una marxa des de València a El Puig el darrer diumenge d’octubre i així ha continuat la convocatòria fins els nostres dies. A més a més, engany comptarà amb la participació de Carles Mora, batlle d'Arenys de Munt, on el passat 13 de setembre aquesta població del Maresme celebrà una consulta popular de la independència, arran de la qual han arrencat més i més convocatòries Josep Manel Ximenis, regidor de la CUP d'Arenys de Munt i Hèctor Serra, de la Coordinadora d'Assemblees de Joves de l'Esquerra Independentista (CAJEI), entre altres. (veure El Darrer Diumenge d'Octubre)

23/10/2009 12:24 Política

 

Programa

Sota el lema "Independència de tot Catalunya", el programa de l'Aplec consta de:

- Lectura de Poemes d'Ausiàs Marc, en el 550è aniversari de la seua mort.

- Parlaments de:
+ Núria Cadenes, PSAN.
+ Josep Manel Ximenis, regidor de la CUP d'Arenys de Munt.
+ Carles Mora, batlle d'Arenys de Munt. El passat 13 de setembre aquesta població del Maresme celebrà una consulta popular de la independència, arran de la qual han arrencat més i més convocatòries.
+ Hèctor Serra, de la Coordinadora d'Assemblees de Joves de l'Esquerra Independentista (CAJEI).
+ Josep Guia, PSAN.

- Record i homenatge a Mavi Dolç (1961-2009)

- Actuació d'Estrella Roja de Benimaclet 


Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  4. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  5. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  7. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  8. "Memòria del fang": la mirada col·lectiva que rescata l’esperança entre les ferides de la DANA
  9. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  10. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid