Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El Casal Carme Claramunt denuncia la censura per part de l'Ajuntament de Badalona

Exigeixen que el responsable polític doni la cara, ja sigui Pablo Hernán, regidor de districte, o José Antonio Lara, regidor de Via Pública. 
"L'Ajuntament de Badalona ha aconseguit allò que no han aconseguit els feixistes. Tapar el mural d'Homenatge a la Carme Claramunt en els 70 anys del seu assassinat. Avui, la Brigada de neteja municipal seguint ordres directes dels seus responsables polítics han procedit a pintar de gris la paret on estava el mural des del dia 22 de març de 2009", segons manifesta Gestora del Casal Carme Claramunt. L'entitat considera molt greu el procediment amb el qual ha actuat l'Ajuntament de Badalona, atès que ni tan sols ha informat d'aquesta decisió. L'ha executada i punt. Mentre que per poder fer el mural, a més d'informar l'Ajuntament i el districte, vam parlar reiteradament amb els responsables d'aquest.

07/10/2009 01:48 Drets i Llibertats

A més a més assenyalen que "Fins i tot, el dia que havíem informat que faríem el mural una patrulla de la Guàrdia Urbana ens estava esperant abans d'hora preparats per a obrir-nos una acta. Està clar que l'Ajuntament només esborra allò que no li interessa. Prefereixen els gargots i les guixades als murals artístics i amb contingut?"

És per tot això que puntualitzen que éss intolerable que actuacions antidemocràtiques d'aquesta mena, posin pals a les rodes de la feina feta per les entitats. Per aquesta raó, informem que recuperarem l'espai amb la realització d'un altre mural.

Per saber-ne més:

Homenatge a Carme Claramunt en motiu del 70è aniversari del seu afusellament pels feixistes  Llibertat.cat

 

Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  5. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  8. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  9. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  10. Berga homenatja mossèn Josep Armengou cinquanta anys després de la seva mort
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid