Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els Diables i Bruixes de Catalunya Nord demanen asil polític al sud de l'Albera

Els Diables i Bruixes del Riberal de Catalunya Nord es declaren 'condemnats a mort, per la falta d'interès de l'estat francès per les tradicions catalanes', demanant 'asil polític i intervenció' en una carta que podeu baixar i llegir en PDF i que va adreçada als responsables de les administracions autonòmiques del Principat, segons informa Vilaweb Catalunya Nord. Demanen l'asil i una intervenció del govern de Catalunya 'per mor que l'estat francès garantitzi la vivència de les tradicions catalanes a Catalunya nord, territori català annexat al reialme de França el 1659'. Podeu des d'aquí sumar-vos al manifest que els airenovencs van llançar per protestar per la directiva europea que posa en perill aquesta tradició. Així mateix, podreu fer una ullada a les mocions aprovades a Catalunya Nord per donar-les suport.

15/09/2009 09:47 Política
Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  3. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  6. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora, un retrat calidoscòpic"
  7. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  8. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  9. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
  10. Neix el primer Correllengua Agermanat: una flama per a reivindicar la llengua i el territori
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid