Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Josep Garganté va estar present a l'acte d'II a Castelló

 Dimecres 3 de juny, a Castelló –tal com estava previst– s'ha celebrat l’acte de presentació de la candidatura d’Iniciativa Internacionalista – La Solidaritat entre els Pobles amb la presència del “cap de llista” per als Països Catalans, Josep Garganté.
 
Un centenar llarg de persones ha omplert de gom a gom el Casal “Jaume I” (superant amb escreix les expectatives del grup organitzador, ja que, havent-se ocupat de seguida les cadires reservades al públic, han estat molts els companys que han hagut de seguir l’acte a peu dret) i han sortit encomanats de la il·lusió que ens han transmés els ponents.

 
PER L’ALLIBERAMENT SOCIAL I NACIONAL, CASTIGA’LS AMB EL TEU VOT!!

04/06/2009 12:04 Política

 Ha presentat l’acte un company del Grup de Suport comarcal, que ens ha fet cinc cèntims de les dificultats amb què ens havíem trobat a l’hora de desenvolupar la campanya (especialment, la negativa de la Junta Electoral a cedir-nos espais públics i la por de determinats col·lectius a involucrar-se). Tot seguit, ha pres la paraula el candidat, que ha incidit sobretot en la vessant anticapitalista d’INICIATIVA INTERNACIONALISTA i s’ha encarregat de marcar clarament les distàncies amb els “cràpules” professionals de la política i del sindicalisme…
 
El moment més emotiu de l’acte ha estat, sens dubte, quan un company basc resident a Castelló ens ha donat a tots les gràcies per haver-nos atrevit a “creure en l’esperança” i, alhora, fer de “portaveus” del seu maltractat poble, sense parar-nos a pensar en la criminalització i la repressió.
 
Com a conclusió més remarcable cal destacar que, a pesar de la lògica prudència, tothom s’ha mostrat optimista quant a la resposta que el pròxim diumenge donarà el potencial electorat de la candidatura.

Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  3. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  8. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid