Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Presenten la "Jornada de Lluita Feminista per un avortament lliure i gratuït "a Palma

Demà a les 17h, a la Llibreria Lluna, el col·lectiu Dones i Lletres anuncia la celebració d'una roda de premsa per presentar la Jornada de Lluita Feminista per un Avortament Lliure i gratuït que es desenvoluparà el proper dissabte a Palma. La jornada estarà distribuïda en tres activitats. De les 18h a les 20h trobareu una paradeta informativa a la Plaça de la Mare de Deu de la Salut (davant església Sant Miquel).

12/05/2009 04:44 Gènere

Una hora després, a les 19h, es convoca una concentració a la mateixa plaça sota el lema "Aparteu els vostres rosaris dels nostres ovaris". Finalment, a partir de les 20h, celebrarem una Festa Feminista a la Gran Taberna (C/Esparteria, 3).
 

Dones i Lletres:

Ja fa més de 30 anys que les dones sortiren al carrer per reclamar el dret a decidir sobre el seu propi cos. Avui aquesta qüestió torna a estar d'actualitat. Davant la nova llei d'avortament del Govern espanyol diversos grups antielecció han revifat la creuada dretana i de la jerarquia eclesiàstica en contra dels drets de les dones a decidir lliurement. Davant aquestes mobilitzacions ens veiem en la necessitat de tornar al carrer per fer sentir la nostra veu dia 16 de maig a la Jornada de Lluita Feminista per un Avortament Lliure i Gratuït.

Des del col·lectiu Dones i Lletres fem saber que la nova llei ens sembla minsa i reclamam:

- El dret a l’avortament lliure i gratuït i per decisió de les dones.

- El dret al propi cos.   

- La despenalització de l'avortament.   

- Que l'avortament sigui practicat dins de la xarxa sanitària pública i concertada regulant l’objecció de consciència i garantint la seva realització.   

- Prou hipocresia i manipulació de la dreta i l’església contra els drets de les dones.

Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  3. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  4. «Enigma», un documental sobre la resistència de les nacions sense estat, inicia una campanya de micromecenatge
  5. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  6. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  7. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  8. Poble Lliure i La Forja denuncien el colonialisme espanyol i reivindiquen que el 12 d’octubre no hi ha res a celebrar
  9. El Correllengua 2026 continua estenent-se pel país amb activitats culturals i una jornada sobre les biblioteques catalanes
  10. Les mutacions de l’independentisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid