Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mobilitzacions a favor de l'avortament lliure i gratuït a Palma

El col·lectiu feminista Dones i Lletres ha convocat diverses accions a favor de l'avortament per als propers dies a Palma. Concretament, les protestes comptaran amb una taula informativa dia 7 de maig i una concentració a favor de l'avortament lliure i gratuït i una festa feminista dia 16 de maig.
Dones i Lletres nasqué a l'ambient universitari de Palma, de la mà de diverses professores de l'àrea d'humanitats de la facultat de Ramon Llull.

05/05/2009 17:08 Gènere

cartell_de_protestes_feministes_a_palmaDesprés de diversos seminaris relacionats amb les qüestions de gènere, es constituïren formalment com a grup per posar en marxa iniciatives relacionades amb aquestes problemàtiques, tan a dins com a fora de l'ambient universitari.

La taula informativa serà dia 7 de maig de les 10 fins a les 19 hores a l'edifici Ramon Llull, al campus de la Universitat de les Illes Balears. Allà s'informarà de la concentració i festa previstes per dia 16 de maig. La concentració serà a les 19 hores i durà com a lema Aparteu els rosaris dels nostres ovaris i serà a la plaça Mare de Déu de la Salut, just al davant de l'església de Sant Miquel. Una hora més tard es realitzarà una festa feminista al bar La Gran Taberna, a Palma. 

Dones i Lletres ha fet saber que considera "minsa" la nova llei d'avortament del Govern espanyol. Davant aquesta llei, el col·lectiu reclama una sèrie de mesures, que serien: el dret a l'avortament lliure, gratuït i de decisió per part de les dones, el dret al propi cos, la despenalització de l'avotament, que aquest sigui practicat dins la xarxa sanitària pública i concertada, tot regulant l'objecció de consciència i que, finalment, s'aturi la hipocresia amb què actua la dreta i l'església en aquesta qüestió.

 

 

Rànquings
  1. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  2. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  3. Diumenge 28 de desembre, “mosca morta” amb el diari Ara
  4. La dignitat no entén de competències
  5. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
  6. Pobles Vius reclama aturar les subvencions al biogàs arran del brot de grip aviària a Bellpuig
  7. La variant de Celrà fa un pas endavant per treure el trànsit del centre del municipi
  8. Xarxa contra l’urbanisme inundable i insostenible
  9. Actualització: Els camions amb gallines sacrificades pel brot de grip aviària travessen Bellcaire d’Urgell
  10. Un bon cop de guillotina al Català de França
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid