Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Gandia contra la instal·lació d’antenes de telefonia mòbil

La Plataforma pels Pobles de la Safor, s’adhereix a la concentració que tindrà lloc el diumenge dia 17 de maig, a les 20 hores, a la Plaça de l’Ajuntament de Gandia, exigint al govern municipal una actitud responsable en torn a la instal·lació d’antenes de telefonia mòbil a la ciutat de Gandia.

"L’agrupament de pares i mares duen a terme aquesta concentració, a la qual convidem a assistir, per fer visible i patent la preocupació de les mares i pares gandians en torn a la salut dels seus fills i de la resta de la població", afirmen els ecologistes saforencs.

14/05/2009 00:55 Territori

Des de l’agrupació de pares i mares d’escolars s’exigeix que s’aplique un principi de precaució (no instal·lar aquestes antenes a menys de 100 metres de cap col·legi, hospital, centre de salut, centre de majors...) i que es treguen les antenes ja instal·lades i en funcionament, i es retiren a altres indrets on els xiquets no es veguen afectats per les seues ones. Igualment, des de l’agrupament i des de la nostra plataforma, s’exigeix la creació d’una comissió que estudie aquesta ubicació i es tinguen en compte els estudis referits als efectes de les ones electromagnètiques i les mesures corresponents de prevenció i difusió d’aquest tema, tant diari i quotidià.

Els efectes d’aquestes antenes sobre la salut de les persones és cada dia més evident i més demostrat, per això un grup de pares i mares d’escolars gandians fa mesos que exigeixen al govern una actitud de responsabilitat davant la instal·lació d’antenes de telefonia mòbil en les proximitats de diferents col·legis gandians.

PEL DRET A LA SALUT EL DIUMENGE 17 DE MAIG A LES 20,00 HORES DAVANT DE L’AJUNTAMENT DE GANDIA.

Rànquings
  1. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  2. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  3. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  4. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  5. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  6. Els Pastorets de l’Estany
  7. Fa 50 anys una alenada d’aire fresc va recórrer els Països Catalans
  8. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  9. Poble Lliure condemna l’atac militar imperialista contra Veneçuela
  10. Veneçuela i el rostre nu de l’imperialisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid