Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Bloqueigen l'entrada de la Facultat de Comunicació de la UAB

Cap al migdia s'ha reobert la facultat  i la rectora, Anna Ripoll, s'ha compromés per escrit a aplicar una moratòria de tots els graus previstos per al curs vinent
Un grup d'estudiants s'han tancat a primera hora d'aquest matí a la facultat de Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), han bloquejat les quatre portes d'accés a les instal·lacions i han penjat a l'entrada principal de la facultat un cartell que deia 'Facultat tancada. Moratòria o mort', en referència al pla Bolonya. La pancarta també anunciava que tornen les mobilitzacions estudiantils contra l'aplicació de l'espai Europeu d'Educació Superior.

22/05/2009 17:10 Drets i Llibertats
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  3. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  4. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  5. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  6. Els Pastorets de l’Estany
  7. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  8. Barcelona no pot respirar: continuen les mobilitzacions veïnals contra l’excés de trànsit
  9. Poble Lliure condemna l’atac militar imperialista contra Veneçuela
  10. Veneçuela i el rostre nu de l’imperialisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid