Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Homenatge a Carme Claramunt en motiu del 70è aniversari del seu afusellament pels feixistes

El proper diumenge a les sis de la tarda el Casal Carme Claramunt celebrarà un acte, al Centre Cívic Torre Mena de Badalona, en homenatge a la Carme Claramunt i Bonet en motiu del 70è aniversari del seu afusellament pels feixistes, al Camp de la Bota el 18 d'abril de 1939. Hi haurà una exposició de quadres que acompanyaran l'acte durant tota la tarda, a més de la projecció del Documental sobre la Carme, parlaments sobre la situació històrica, lectura de poemes i música a càrrec del cantautor Joan Lluís Parra. Tot plegat un acte carregat de sentiment i memòria per aquesta dona Badalonina, lluitadora per la llibertat.

13/04/2009 22:54 Política
Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  5. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  6. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  7. Pensar i fer (4). El joc institucional
  8. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  9. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
  10. Primer avís seriós a Illa i a la consellera Niubó
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid