Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Edicions el Jonc estrena bloc

Edicions el Jonc, editorial nascuda deu anys enrere, ha estrenat un nou bloc, on segons informen, "anirem penjant les noticies relacionades amb l'editorial que considerem d'interès" per estar al corrent de les seves novetats així com per generar un espai de trobada amb els seus subscriptors i subscriptores.

 

27/04/2009 23:44 Cultura

El bloc recull de moment dues ressenyes de les seves darreres novetats editorials (Escola de Rebel·lia. Història d'un sindicalista de Salvador Seguí i El socialisme del segle XXI de Heinz Dieterich) alhora que anuncia una imminent reedició de Parla Terra Lliure. Els documents de l'organització armada catalana, recull que defineix com un dels "bucs insígnia" de l'editorial i de la qual se n'ha exhaurit la segona edició.

Edicions el Jonc informa també sobre les llibreries i distribuïdores a través de les quals es poden trobar els seus títols.

Per saber-ne més:

"El Socialisme del segle XXI", la darrera novetat editorial d'Edicions el Jonc - Llibertat.cat

Edicions el Jonc recupera Salvador Seguí - Llibertat.cat

Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  5. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  6. 13 anys sense en Toni Lecha
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  9. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
  10. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid