Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Un informe de Respolis diu que el PSC no compleix el seu programa en matèria de Sanitat a Sabadell

Respolis, el col·lectiu ciutadà que vetlla per la responsabilitat política dels governants, ha fet públic segon informe de la seva Comissió de Seguiment en el qual analitza les quatre promeses electorals prioritàries en l'àmbit de la salut. L'objectiu torna a ser 'que la ciutadania de Sabadell afronti les properes eleccions municipals amb més coneixement de causa i reclamant un compromís polític ferm'.

25/03/2009 16:20 Política
El text, articulat en cada una de les promeses en torn d'una primera diagnosi, una valoració sobre el grau de compliment de cada una de les promeses i una visió crítica de les mateixes, estudia el compromís electoral pels nous ambulatoris, per l'ampliació del Taulí, per l'augment del nombre de llits per pacients aguts i per la recuperació de l'Aliança per la ciutat.

En el terreny dels CAP, constata l'estudi que només dos (Centre i Concòrdia) dels cinc projectats funcionen a ple rendiment. La situació més preocupant és la dels CAP Gràcia-Lepant i Can Llong, que ni tan sols han començat a construir-se. Hel·lena González, membre de la Comissió de Seguiment, considera que és molt díficil que “l'Ajuntament hagi executat el 85% de la promesa a meitat de la legislatura, el proper dia 27 de maig”, tal i com l'entitat demana en la campanya 'Compliu o marxeu'.

Pel què fa a la promesa de l'ampliació del Taulí, Respolis denuncia que, mitjançant un compromís tan genèric, implícitament es transmet a la ciutadania la consecució de més llits per la ciutat quan des del primer moment s'ha sabut que l'ampliació no suposaria ni un llit més. I és en aquest darrer aspecte en el qual es centre la tercera de les promeses de l'informe; Fins ara, només s'ha acomplert el que preveia el Pla de Xoc del Pla Sanitari del Vallès Occidental, que ha suposat la desviació de tres malalts diaris a l'Hospital General de Catalunya i habilitar llistes a l'Hospital de Granollers i al de Mollet. Però 'el nou Hospital Lleuger de Montcada-Ripollet-Cerdanyola segueix sense una ubicació clara' i acumula un retard constructiu de més de quatre anys. Finalment, en relació a la recuperació de l'Aliança l'informe en fa un repàs exhaustiu de les causes i conclou que demostren 'descontrol i improvisació per part de l'Ajuntament de Sabadell'.
 
 
Per saber-ne més: 
 
 
 
 
 
 
 
Rànquings
  1. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  2. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  7. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  8. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  9. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  10. La regeneració de la Flama del Canigó en marxa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid