Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els estudiants han impedit la inaguració al Campus de la UPF del 22@

S'hagut de fer a la sala d'actes, ja que centenars d'estudiants han increpat el president Montilla, el conseller d'Universtiats, Innovació i Empresa, Josep Huguet, i l'alcalde de Barcelona, Jordi Hereu. També han demanat la dimissió del rector de la Universitat Pompeu Fabra, Josep Joan Moreso.
La comitiva de Montilla, envoltada d'un ampli dispositiu de seguretat, especialment d'agents de paisà, ha pogut repel·lir a empentes els estudiants, sense que s'hagin produït més incidents. Mentrestant, es corejaven consignes com "Moreso dimissió", "Fora els Mossos de la Universitat" i "Som estudiants, no delinqüents".  (Comunicat del SEPC i fotografies)

13/02/2009 15:09 Política
A més, el pati principal estava ple de cartells en contra del Pla de Bolonya.
 
Els estudiants concentrats al campus de la UPF estaven protestant pel desallotjament 'violent' d'aquesta nit de la tancada simbòlica de protesta dins el nou edifici de la facultat de Comunicació de la UPF al barri de Poblenou. Segons el SEPC, al cap de pocs minuts, més de quinze furgonetes dels Mossos d'Esquadra van aparèixer al campus universitari i van advertir als estudiants que procedirien a desallotjar-los per ordre del rector Josep Joan Moreso.

A quarts de dotze de la nit els Mossos van desallotjar els alumnes provocant diverses ferides als estudiants, dos d'ells han hagut de rebre assistència mèdica pels cops rebuts a les cames i al cap.Des de la Universitat Pompeu Fabra han volgut crimininalitzar l'acció dient  que la majoria dels estudiants tancats al campus no eren alumnes del centre.
 
Precisament el 26 de febrer hi ha eleccions al rectorat de la UPF i el SEPC ja ha anunciat que faria campanya pel 'no' per la candidatura de Moreso.
 
Per saber-ne més:
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  10. De Prada 1976 a Prada 2026: ja no n’hi ha prou de parlar dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid