Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Despleguen una pancarta de supot a Jona durant el lliurament dels premis ciutat de Barcelona

Avui a les set de la tarda han començat els Premis Ciutat de Barcelona a l'Auditori de Barcelona. En un moment del lliuraent de premis, quan l'Alcalde de Barcelona donava el corresponent a la categoria d'arquitectura i urbanisme, el grup de suport al Jona de l'Eixample ha desplegat una pancarta on si podia llegir “Prou especulació, Absolució  Jona !”. El grup de suport ha interromput l'acte i ha llençat octavetes on s'explica el cas del veí de l'eixample, segons informa la CAJEI

12/02/2009 22:43 Política
Per a la formació independentista "mentre es donen premis en nom dels ciutadans de Barcelona als responsables del fracàs del model econòmic basat en el totxo, el grup de suport d'en Jona protesta i continuarà protestant per l'absolució d'en Jona. Mentre la classe política premia l'especulació, aquesta nega el dret a una vivenda digne i hipoteca centenars de milers de famílies".
 
El cas es remunta a la manifestació del 5 d'octubre del 2006 que marxava pel centre de la ciutat per denunciar el cas del forat de la vergonya. La protesta va acabar en enfrontaments entre els manifestants i la policia d'antidisturbis dels Mossos d'Esquadra fruit de la manca de diàleg de l'Ajuntament de Barcelona cap als veïns. Mentre aquests volien destinar el solar a equipaments públics, el consistori va adjudicar el terreny a una empresa privada.

El 13 d'octubre un grup de policies encaputxats i de paisà van detenir, sense proves, a Jonathan Ivorra, veí de l'eixample implicat en les lluites socials i veïnals del barri de la Sagrada Família. El van acusar de llançar coets durant la manifestació i de desordres públics, danys i
atemptat a l'autoritat.

El resultat de la detenció és que en Jona s'enfronta a una petició fiscal de 8 anys i una pena multa de més de 300 euros. A ningú se li escapa que aquesta detenció no és casual i la militància política del jove a l'Assemblea de Joves de l'Eixample Nord (AJEN) que forma part de la CAJEI hi ha jugat un paper determinant.
 
Per saber-ne més:
 
Per saber-ne més:
 
 
 
 
 
 
 
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. Policies? Parlem-ne
  7. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  8. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  9. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  10. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid