Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Un centenar de persones participen a la VI Marxa per l'Amnistia fins a la presó de Wad Ras

Dissabte passat, unes cent persones van recorrer el barri del Poblenou, sota una intensa pluja, per exigir la llibertat dels catalans i catalanes que formen part del Col·lectiu de Presos Polítics Bascos (CPPB), en la marxa organitzada per RESCAT. La manifestació va començar a la Rambla del Poblenou, a l’alçada del carrer Pere IV, va travessar per diversos carrers per finalitzat davant del centre penitenciari de Wad Ras, on actualment hi ha l’egarenca Laura Riera. (fotografies i més informació a Poblenou.org)

01/12/2008 01:54 Política

La Marxa es va desenvolupar entre crits de suport a les preses i presos polítics i lemes com "Fora la llei antiterrorista", "Lllibertat preses polítiques" o "No hi som totes falten les preses". 

Quan es va arribar a la presó de Wad Ras hi havia un gran desplegament dels Mossos d’Esquadra, que rodejaven el centre penitenciari, amb la presència de 9 furgonetes i més de 70 agents antiavalots.

 

Per saber-ne més:

VI Marxa per l'Amnistia, cap a la presó de Wad-Ras de Barcelona Llibertat.cat 

Marxa solidària a la presó de Wad-Ras. Llibertat.cat

Més de dues-centes persones a la Marxa a la presó de Can Brians. Llibertat.cat

"Són preses i presos polítics". Llibertat.cat

Rescat: Marxes de les Torxes. Llibertat.cat 

Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Els sindicats d’educació presenten un ultimàtum al Departament i anuncien noves jornades de lluita
  4. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  5. 25 anys sense l'Antoní Massaguer
  6. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  7. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  8. Salvador Vergés i Tejero guanya el 18è Premi Helena Jubany amb el relat Mosca morta
  9. El Govern blinda 1.700 pisos com a parc públic en una victòria històrica de les llogateres
  10. LA CUP exigeix a ERC, Junts i PSC que deixin de “jugar amb la mobilitat” de les Terres de l’Ebre
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid