Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Marxa fúnebre contra el projecte Castor

A les 11h al Centre Cívic d'Alcanar,  la Plataforma ciutadana en Defensa de les Terres del Sénia ha convocat una marxa fúnebre contra el projecte de construcció d'un dipòsit submarí de gas davant les costes d'Alcanar i Vinaròs, i una planta de tractament terrestre al terme municipal de Vinaròs però a pocs quilòmetres del nucli urbà d'Alcanar. Concretament, una caravana de cotxes sortirà a les onze del matí des de davant del centre cívic d'Alcanar i es desplaçarà fins als terrenys on està previst construir la planta de tractament de gas terrestre, uns terrenys situats al terme de Vinaròs, prop de l'autopista AP-7.

16/11/2008 00:08 Territori
Allí simularan un enterrament per demostrar que aquest projecte no és necessari per al consum energètic de l'Estat com defensen l'empresa promotora, Escal UGS, i el Ministeri d'Indústria. La plataforma considera que perjudicarà el turisme, l'agricultura i la pesca de la zona.
 

Per saber-ne més:

Catorze mil signatures contra el Projecte Castor. Llibertat.cat

Jóvens de l'Ebre en contra del Projecte Castor. Llibertat.cat 

La Plataforma Ciutadana en Defensa de les Terres del Sénia valora negativament el reial decret que atorga a l'empresa Escal UGS, SL la concessió d'explotació del magatzem submarí

 
 
 

La Plataforma espera recollir 3.000 signatures contra el magatzem de gas. Diari de Tarragona 26.08.07

Creen una plataforma per evitar la construcció del major dipòsit de gas de l'Estat a Alcanar. El Punt 23.08.07 

Alcanar rebutja per unanimitat el dipòsit submarí i la planta de tractament de gas. El Punt 24.08.07 

 
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. Es presenta el llibre "La moguda juvenil a la Prosperitat. 1980-2000"
  10. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid