Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Torà proposa la creació d’un banc de material mèdic

La CUP de Torà ha presentat dues mocions al Ple de l’Ajuntament d’aquest divendres. En la primera es proposa la creació d’un banc municipal de material mèdic. Es tracta d’un servei municipal que disposaria d’un seguit de material mèdic, com ara crosses, cadires de rodes, pals de sèrum, respiradors, etc, per a posar-lo a disposició dels veïns i veïnes del municipi que puntualment els necessitin.  Aquest material té un valor adquisitiu alt en relació al temps que acostuma a ser utilitzat i sovint s’ha d’adquirir amb caràcter d’urgència, per això la CUP proposa que l’Ajuntament de Torà creï aquest servei, que ajudaria a cobrir les necessitats puntuals de veïnes i veïns del municipi en aquesta matèria.

14/11/2008 00:37 Política

 

 En l’altra moció que la CUP presenta al ple ordinari de novembre s’insta a diferents departaments de la Generalitat a donar informació precisa sobre quines activitats estan permeses i quines no ho estan en l’espai “Valls del Sió-Llobregós” de la Xarxa Natura 2000, després de que la Direcció General de Mines autoritzés a l’empresa Knauf GmbH Espanya a fer prospeccions de guix en l’esmentat espai, que precisament està considerat Lloc d’Interès Comunitari (LIC) per la seva vegetació gipsícola, a més de Zona d’Especial Protecció d’Aus (ZEPA)

Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  5. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  6. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  7. Pensar i fer (4). El joc institucional
  8. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  9. Manifestació a Badalona contra el desallotjament més gran de Catalunya: 400 persones poden acabar al carrer d'un sol cop
  10. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid