Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Concentracions antimonàrquiques els propers 28 i 29 d'octubre

L'organització antirepressiva Alerta Solidària i la campanya Jo també cremo la Corona espanyola convoquen diferents mobilitzacions davant l'imminent judici contra les 16 persones solidàries amb en Met i l'Enric que també afrontaran l'acusació d'injúries a la corona espanyola. Una desena de poblacions catalanes acolliran concentracions a les portes dels respectius Ajuntaments.
 

27/10/2008 20:41 Política

Convocatòries pel 28 i 29 d'octubreEn el cas de Girona, la convocatòria serà dimarts a les vuit del vespre a la Plaça del Vi, on s'aprofitarà per a acomiadar els autocars que aniran cap a Madrid a afrontar l'enèsim judici contra independentistes catalans. Les concentracions de suport a Lleida també seran el dimarts, i tindran lloc a la Paeria a partir de les set de la tarda.

Per dimecres, les concentracions s'estenen a les principals poblacions catalanes. Es preveuen concentracions a davant dels ajuntaments a partir de 2/4 de 9 del vespre a Ciutat de Mallorca, València i Barcelona, així com a  Alacant, Manresa, Tarragona, Tortosa, Vilafranca del Penedès i Vic.

Precisament el diari digital Vilaweb es feia ressò de la postura de la defensa dels i les encausades, on es demanarà l'anul·lació del judici al·legant l'ús de "fitxers il·legals" per part dels Mossos d'Esquadra segons informen Benet Salellas, advocat dels solidaris, i diferents encausats. En tot cas, en la roda de premsa celebrada avui al Col·legi de Periodistes de Girona les 16 persones avisen que reconeixeran la crema de fotografies dels borbons en solidaritat amb els primers detinguts i que és un acte que s'emmarca en el dret a la llibertat d'expressió.  

D'altra banda, des de la campanya Jo també cremo la Corona espanyola es recorda del compte corrent solidari per fer front a les despeses que d'uns mesos ençà s'estan generant davant de tot aquest procés:

  Compte corrent solidari: col·labora-hi!

2030 0040 92 3300034788

(Caixa de Girona) 

 

Per saber-ne més:

Autobusos solidaris cap a Madrid el proper 29 d'octubre. Llibertat.cat

L'Audiencia Nacional espanyola arxiva les causes del Fossar i Barberà per "atacs a la corona"- Llibertat.cat

El Grup de Periodistes Ramon Barnils, també contra els processos polítics a antimonàrquics - Extret d'Alerta Solidària

Jo també cremo la Corona Espanyola - Campanya solidària amb els i les encausades

Nosaltres també cremem la foto del rei espanyol - Llibertat.cat 

 

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. La màfia castellana
  7. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  8. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  9. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
  10. L'extrema dreta manté Perpinyà, però el mapa municipal de la Catalunya Nord queda fragmentat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid