Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L’Ajuntament de Barcelona mou fitxa i demana 8 anys per en Jona

L'organització antirepressiva Alerta Solidària ha emès un escrit en què informa que, contràriament al que havia assegurat Assumpta Escarp, regidora del districte de l’Eixample i de Seguretat i Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona, el consistori ha decidit personar-se en la causa i demanarà per al veí de l’Eixample 8 anys de presó, una petició que coincideix amb la de la fisacalia. El grup de suport a en Jona, ha manifestat sentir-se enganyats i per tant, enfadats amb l’actual regidora del Districte i responsable de que que l’Ajuntament barceloní hagi pres part finalment en el procés.

09/09/2008 23:48 Política

La campanya per l’absolució del militant independentista tot just s’inicia ara, després d’uns mesos d’estiu carregats de difusió a diverses festes majors arreu del país. Passada la Diada de l’11 de setembre Alerta Solidària ha manifestat que donarà a conéixer les dates d’actes i mobilitzacions.

Per saber-ne més:

Campanya solidària amb en Jona Llibertat.cat

El dret a manifestar-se a judici - Alerta Solidària

Demanen vuit anys de presó a un jove per haver participat en una manifestació - Llibertat.cat

Acte de solidaritat amb Jona a l'Eixample de Barcelona- Llibertat.cat

En llibertat el veí de l’Eixample detingut pels fets del Forat de la Vergonya- Alerta Solidària

 

 

 

Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  4. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  5. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  6. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  7. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  8. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
  9. Cal repensar el model sindical
  10. Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per les llibertats nacionals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid