Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Xiulen el pregó de les festes de Barcelona per l’absolució d’en Jona

Un centenar de persones es van concentrat ahir al vespre a la plaça Sant Jaume durant el pregó organitzat per l’Ajuntament de Barcelona. Els i les manifestants van boicotejat el discurs de l’alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, i l’exhibició pública dels polítics a l’Ajuntament per denunciar el “cas Jona ”. Durant dues hores, van unir les seves veus per entonar lemes com: “Jona de l’Eixample, absolució!”, “Polítics mentiders, Jona absolució!” o “Prou especulació, Jona Absolució”.

20/09/2008 05:47 Política
La regidora Assumpta Escarp marxa del balcó de l’Ajuntament davant la protesta per exigir l’absolució d’un veí de l’eixample que s’enfronta a 8 anys de presó per assistir a una manifestació.

Quan els càrrecs municipals van sortir al balcó de l’Ajuntament, la regidora del Districte de l’Eixample i regidora de mobilitat i seguretat, Assumpta Escarp, va estat unànimement escridassada pels manifestants. Escarp va optar per amagar-se i sortir del balcó, avergonyida per la denúncia pública que estava tenint lloc a la plaça Sant Jaume. Assumpta Escarp és la persona que va signar l’acusació contra en Jona en nom del consistori barceloní.

Els concentrats demanaven l’absolució del veí de l’Eixample Jonathan Ivorra, acusat per la Fiscalia i l’Ajuntament de desordres públics, atemptat a l’autoritat i manifestació il·legal. Volen tancar-lo a la presó durant 8 anys i li demanen 3.200 euros de multa pels aldarulls que es van produir al final de la manifestació veïnal que va tenir lloc pels carrers de Ciutat Vella en defensa de l’espai popular i autogestionat del Forat de la Vergonya.
 
Font: Assemblea de Joves de l’Eixample Nord - CAJEI (Coordinadora d’Assemblees de Joves de l’Esquerra Independentista)
 
Per saber-ne més:
 
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  3. «Enigma», un documental sobre la resistència de les nacions sense estat, inicia una campanya de micromecenatge
  4. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  5. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  6. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  7. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  8. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  9. La catalanofòbia continua afeblint l'ús social del català i obliga a repensar les polítiques de normalització lingüística
  10. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid