Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Xiulen el pregó de les festes de Barcelona per l’absolució d’en Jona

Un centenar de persones es van concentrat ahir al vespre a la plaça Sant Jaume durant el pregó organitzat per l’Ajuntament de Barcelona. Els i les manifestants van boicotejat el discurs de l’alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, i l’exhibició pública dels polítics a l’Ajuntament per denunciar el “cas Jona ”. Durant dues hores, van unir les seves veus per entonar lemes com: “Jona de l’Eixample, absolució!”, “Polítics mentiders, Jona absolució!” o “Prou especulació, Jona Absolució”.

20/09/2008 05:47 Política
La regidora Assumpta Escarp marxa del balcó de l’Ajuntament davant la protesta per exigir l’absolució d’un veí de l’eixample que s’enfronta a 8 anys de presó per assistir a una manifestació.

Quan els càrrecs municipals van sortir al balcó de l’Ajuntament, la regidora del Districte de l’Eixample i regidora de mobilitat i seguretat, Assumpta Escarp, va estat unànimement escridassada pels manifestants. Escarp va optar per amagar-se i sortir del balcó, avergonyida per la denúncia pública que estava tenint lloc a la plaça Sant Jaume. Assumpta Escarp és la persona que va signar l’acusació contra en Jona en nom del consistori barceloní.

Els concentrats demanaven l’absolució del veí de l’Eixample Jonathan Ivorra, acusat per la Fiscalia i l’Ajuntament de desordres públics, atemptat a l’autoritat i manifestació il·legal. Volen tancar-lo a la presó durant 8 anys i li demanen 3.200 euros de multa pels aldarulls que es van produir al final de la manifestació veïnal que va tenir lloc pels carrers de Ciutat Vella en defensa de l’espai popular i autogestionat del Forat de la Vergonya.
 
Font: Assemblea de Joves de l’Eixample Nord - CAJEI (Coordinadora d’Assemblees de Joves de l’Esquerra Independentista)
 
Per saber-ne més:
 
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  4. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  5. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  6. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  7. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  8. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  9. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  10. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid