Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Protesta sindical contra la directiva de la Unió Europea sobre la jornada setmanal de 65 hores

Demà  a les 11.30 hores, la Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC) juntament amb la Xarxa contra tancaments d’empreses i d’altres organitzacions, convoquem una concentració davant la seu del Parlament Europeu a Barcelona. La protesta ve originada pel greu retrocés social que comportaria l’establiment d’una jornada laboral que supera amb escreix la de vuit hores diàries que la OIT va oficialitzar al 1917, és a dir, volen fer-nos retrocedir un segle d’avanços socials i fent “legals” jornades de 10 i 12 hores al dia, sis dies per setmana. Aquests que volen augmentar la jornada laboral són els mateixos que demanen la jubilació als 70 anys, fer desaparèixer les conquestes socials i privatitzar els serveis públics.

02/07/2008 16:26 Comunicació
Per aquestes organitzacions sindicals, és del tot inconcebible que amb una situació d’atur creixent es signi per part dels ministres europeus una mesura que encara incrementarà la taxa d’aturats i aturades. Com també ho es la manca de consulta a la ciutadania, en una Europa presumptament democràtica. 

També remarquen, que la excusa és l’augment de la productivitat i de la competitivitat. L’efecte és agreujar encara més la situació de precarietat, accidentabilitat amb les nefastes conseqüències que tots coneixem i amb l’única finalitat d’incrementar el benefici empresarial a curt termini.
 
És per això que,  la IAC iniciarà demà, davant la seu de l’Oficina del Parlament Europeu a Barcelona, les accions per impedir que aquesta directiva sigui aprovada finalment pel Parlament Europeu, amb una concentració prevista a les 11.30 hores del mati. També fant una crida a la resta d’organitzacions socials per lluitar de manera conjunta enfront aquesta nova agressió als drets dels treballadors.
Rànquings
  1. Fa un any que ens va deixar l'amic i company Joan Rocamora i Aguilera
  2. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  3. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  4. El que no vam tombar el 78 encara ens governa
  5. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  6. Castelló per la Llengua commemora el 93è aniversari de les Normes de Castelló
  7. L’amic, el germà
  8. IAEDEN-Salvem l’Empordà denuncia que la finca de Garbet incompleix la normativa i restringeix l’accés a un camí tradicional
  9. Pensar i fer (5). Despotisme i bel·licisme
  10. Manifestació a Badalona contra el desallotjament més gran de Catalunya: 400 persones poden acabar al carrer d'un sol cop
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid