Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Nou cas d'espionatge polìtic: el diari Gara estava punxat barroerament per la policia

 Un fet casual ha destapat una nova trama d'espionatge contra l'Esquerra Independentista basca. Unes gestions de l'empresa editora de Gara han posat al descobert, a partir de la petició d'un canvi d'ubicació a Telefònica, una nova trama d'espionatge polític, en aquest cas d'espionatge d'un mitjà de comunicació. Segons ha informat avui Gara, totes les trucades del número de telèfon del diari eren rebotades a la central de la Policia Nacional espanyola de Pamplona. Tal i com indiquen des del diari, l'espionatge contra l'Esquerra Abertzale no és una novetat.

17/07/2008 15:29 Internacional

Davant l'estranyesa dels responsables de Gara, s'hi van demanar aclariments i l'interlocutor els va aportar, per sorpresa dels membres del diari abertzale, dos possibles domicilis als quals podria remetre's les futures factures: la pròpia adreça de Gara, i una segona que corresponia a... la Prefectura Superior de Policia Nacional, situada en el carrer General Chillida nº 3-5, planta baixa, de Pamplona. Segons han aclarit públicament des del diari, les seus de Gara (Pou Blanco 15) i de la Prefectura Superior de la Policia espanyola no es troben en el mateix edifici, ni tan solament en la mateixa zona de la capital navarresa.

Per saber-ne més:

Espionaje a los medios en un "Estado de Derecho" Editorial de Gara

La izquierda abertzale destapa nuevos episodios de espionaje

"El estado español ha puesto de manifiesto sus importantes carencias democráticas"

 Al descobert un nou cas d’espionatge contra l’Esquerra Independentista basca Llibertat.cat

Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  7. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  8. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  9. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid