Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Denuncien l'Ajuntament de Girona per prohibir un sopar popular solidari a la plaça Ovidi Montllor

Convoquen demà els mitjans de comunicació a les 11.30 al Col·legi de Periodistes de Girona.  
Els col·lectius Plataforma Aturem la Guerra, Encausats per la crema de fotografies del rei, Assemblea de Suport a Núria Pòrtulas i Grup de Suport a en Franki tenen previst celebrar el proper dijous 24 de juliol un sopar popular i solidari a la plaça Ovidi Montllor (Plaça Constitució) tot i no haver rebut el permís de l’Ajuntament. El consistori els ha denegat el permís al·legant que “dóna mala imatge de cara al turisme” i perquè els carrers no es converteixin en “sopadors populars”.

22/07/2008 22:38 Política
A la roda de premsa que tindrà lloc demà dimecres 23 de juliol, portaveus de les quatre plataformes volen denunciar l’actuació de l’Ajuntament ja que consideren que es vol amagar i criminalitzar els que protesten.

Roda de premsa

Convoquen: Plataforma  Aturem la Guerra, Encausats per la crema de fotografies del rei, Assemblea de Suport a Núria Pòrtulas, Grup de Suport a en Franki

Dia: 23 de juliol

Lloc: Col·legi de Periodistes de Girona (C/Nou del Teatre, 1)

Hora: 11.30 del matí

Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  3. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  4. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  5. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  6. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  8. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  9. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
  10. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid