Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Concentració per impedir que s'aprovin els nous plans d'estudi a la Facultat de la UB Raval

A les 15h a l'entrada del centre universitari del Raval, l'Assemblea de Facultats de la Universitat de Barcelona del Raval convoca una concentració per impedir que s'aprovin els nous plans d'estudi coincidint amb la junta extraordinària de la Facultat. Aquesta assembla considera que la degana, M. Ángeles Del Rincón Martínez, no ha tingut en compte que més d'un miler d'estudiants es van posicionar en contra del procés d'implementació de l'EEES i per aturar l'aplicació dels Graus, i a més a més,  convoca una junta extraordinària en ple període vacacional.

07/07/2008 01:34 Política
Per a l'Assemblea, la degana i el seu equip deganal "es riuen de totes i tots nosaltres i de tot el moviment estudiantil",  amb aquesta convocatòria. Remarca que "s'emparen en una farsa democràtica i tenen la "legitimitat" d'unes institucions infames que avui més que mai s'han posat al servei del capital i dels interessos privats per liquidar la universitat pública. Per això aproven plans d'estudis i graus sota "protecció policial" o en ple estiu, quan tothom ja esta de vacances".
 
Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  3. Fa un any que ens va deixar l'amic i company Joan Rocamora i Aguilera
  4. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  5. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  6. El que no vam tombar el 78 encara ens governa
  7. Manifestació a Badalona contra el desallotjament més gran de Catalunya: 400 persones poden acabar al carrer d'un sol cop
  8. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  9. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
  10. Pensar i fer (5). Despotisme i bel·licisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid