Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Acte al Col•legi d’Advocats sobre els delictes d’injúries a la Corona i ultratges a Espanya

Alerta Solidària ha informat avui sobre l'acte que aquest dijous tindrà lloc al Col·legi d’Advocats de Barcelona sobre la tipificació dels delictes d'expressió contra la corona i la bandera espanyola. Es tracta d'una conferència amb transcendència directa sobre la situació de 23 catalans pendents de ser jutjats a l’Audiència Nacional de Madrid per la crema de fotografies del Rei. L’acte a més, qüestiona el delicte que va provocar el procés contra en Franki, empresonat des del 28 d’abril. Hi intervindran un magistrat de l'Audiència Nacional, un professor de Dret Constitucional i un vocal de la Comissió de Defensa del Col.legi.

02/06/2008 22:29 Política

La Comissió de Defensa dels Drets de la Persona del Col·legi d’Advocats de Barcelona organitza aquest acte en el qual, Ramón Sáez Valcarcel, magistrat de la Sala Penal de l’Audiència Nacional, posarà en dubte la vigència dels delictes d’ultratges a Espanya i injúries a la Corona.


 Alerta Solidària entén la importància d’aquesta acte i les conseqüències que se’n poden derivar, com a precedent del posicionament d’una part de la judicatura catalana i que esperem pugui estendres ràpidament arreu del país, en contra d’aquests delictes que afecten a tants companys de lluita.

L’acte serà aquest dijous, a les 18’30h a la sala 8a del Col·legi d’Advocats de Barcelona amb la intervenció del magistrat de l’Audiència Nacional i en Gerardo Pisarelo, Professor de Dret Constitucional de la Universitat de Barcelona.

Per saber-ne més:

www.alertasoldaria.org

Comissió de Defensa dels Drets de la Persona i del Lliure Exercici de l'Advocacia

Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
  7. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  8. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  9. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  10. Les biblioteques de Barcelona tanquen l’estiu de vaga denunciant «repressió sindical» i exigint dimissions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid