Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Terrassa presenta una moció exigint la llibertat de Franki

L'Ajuntament d'Arbúcies es posiciona oficialment per la seva llibertat. Avui manifestacions a Barcelona i Palma
La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Terrassa ha presentat una moció al ple de l'Ajuntament on sol·licita que el consistori  demani públicament l’excarceració de Francesc Argemí, Franki, utilitzant per a la difusió d’aquesta decisió tots els mitjans i canals de comunicació al seu abast. 

10/05/2008 13:31 Política

Així com també, que la resolució es faci arribar a Institucions Penitenciàries de la Generalitat de Catalunya, que es doni suport públic a la campanya pel seu alliberament.

D'altra banda, el ple municipal d'Arbúcies del passat dijous ja s'ha posicionat oficialment demanant seva llibertat. Ho va fer quasi per unanimitat, a causa de l'abstenció del regidor del PSC. La moció aprovada condemna categòricament l’empresonament Francesc Argemí, reclama la llibertat immediata i sense condicions del pres polític i rebutja i denuncia la constant imposició que rep el poble català de símbols espanyols i espanyolistes com la bandera, la corona i/o la mateixa llengua.

Aquesta moció fou presentada per l’Ateneu Popular l’Arboç que per la seva banda es compromet a seguir utilitzant tots els mitjans necessaris per rescatar Franki de la presó i "(re)tornar-lo als carrers, amb la seva gent".

A les l8h es farà la manifestació a la plaça Universitat de Barcelona convocada per  Solidaritat Anti-repressiva de Terrassa (SAT) i Alerta Solidària, a més a més d'altres grups per demanar l'excarceració de Francesc Argemí, en Franki. A la mateixa hora també hi ha prevista una manifestació a Palma, convocada per Maulets.

 

Blocs de l'Esquerra Independentista
Els partits polítics i l'ofensiva espanyolista Aida Cortés 

Mulla't pel Franki! Tothom a la manifestació! Xavier Monge

Mulla't pel Franki Jordi Salvia 

Per la llibertat d'en Franki, per la dignitat. Roger Bujons 

 

Per saber-ne més:
Alerta Solidària

Kaos en la red

Solidaritat Franqui 

Les mobilitzacions i posicionaments a favor del Franki no s’aturen. Llibertat.cat

El Franki guanya la batalla i irromp entre la censura mediàtica, Llibertat.cat

El SEPC exigeix la llibertat de’n Franki de Terrassa i anima a la mobilització estudiantil

Centenars de persones es concentren a Barcelona i València en solidaridarit amb Franki Llibertat.cat

La concentració de Barcelona en solidaridaritat amb Franki es farà davant de la Sagrada Família Llibertat.cat

1er de maig de suport al pres polític Franki. Llibertat.cat

El Col·lectiu d'encausades i encausats per la crema de fotos reials es solidaritzen amb Franki. Llibertat.cat

Els Mossos antiavalots colpegen les persones que protestaven contra l'empresonament del Franki

Llibertat.cat

Mobilitzacions i solidaritat amb el Franki a Terrassa, Tarragona, Lleida, Vilafranca...Llibertat.cat 

El Franki ha estat traslladat a la presó de Brians. Llibertat.cat 

 

Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  3. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  4. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  5. Ecologistes en Acció reclama un PLATER que prioritzi la biodiversitat, el sòl agrari i l'estalvi energètic
  6. El Sindicat d'Habitatge Socialista atura un autobús turístic a la Barceloneta per denunciar la turistificació i reclamar l'expropiació del Bloc Balboa
  7. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  8. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  9. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  10. Mor Josep Vilarasau i Salat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid