Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L’Entesa per Sabadell lamenta que el PSC, ICV-EUiA i ERC hagin votat contra el batxillerat nocturn

L’Entesa per Sabadell lamenta que en el ple d’ahir els grups municipals del PSC, ICV-EUiA i ERC votessin en contra de la moció presentada pel Grup municipal d’Entesa instant a la Generalitat a reconsiderar la decisió d’anular el batxillerat nocturn a l’IES Ferran Casablancas i garantir l’oferta actual a la ciutat, als IES Pau Vila i Ferran Casablancas.

27/05/2008 19:13 Política
En el transcurs del ple tots els grups municipals van reconèixer que el govern de la Generalitat havia pres de manera unilateral i precipitada la decisió de reduir les aules de batxillerat nocturn i van manifestar preocupació per la seva continuïtat, però, tanmateix, els partits que conformen el govern català es van alinear contra la moció.

L’Entesa considera que una ciutat com Sabadell, amb 200.000 habitants, a més d‘una important àrea d’influència, ha de lluitar per mantenir els seus serveis, i que està plenament justificat que compti amb dos centres que ofereixin el batxillerat en horari nocturn, tant pel nombre de persones matriculades com per estar un a cada extrem de la ciutat.

El batxillerat virtual –presentat per la Generalitat com a alternativa- és una bona opció per a un determinat perfil d’alumne, però la seva implantació no ha de servir per excloure la realitat d’altres perfils. Ben al contrari, el batxillerat diürn, el nocturn, el virtual i les escoles d’adults haurien de configurar un ventall d’oferta complementària i flexible, que pogués donar cabuda a totes les persones amb interès per continuar els seus estudis postobligatoris.

L’Entesa va portar aquesta moció al ple fent-se ressò de la demanda que el Consell Escolar de l’IES Ferran Casablancas va fer arribar als grups municipals, i la va defensar des del convenciment de què un acord de ple seria valorat pel govern de Catalunya. Malauradament els grups municipals del PSC, ICV-EUiA i ERC ja havien pres prèviament una decisió pensant més en defensar el govern de la Generalitat que en els interessos de la ciutat.
 
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  6. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  7. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  8. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  9. El Sindicat de Llogateres es concentrarà demà per evitar el desnonament d'una família del carrer Marina de Barcelona
  10. El Sindicat d'Habitatge Socialista denuncia un nou cas de turistització al Bloc Muntaner de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid