Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El Col·lectiu d'encausades i encausats per la crema de fotos reials es solidaritzen amb Franki

Fan una crida a continuar denunciant tots i cadascun dels casos de repressió política. Així com mantenir ben vives les idees independentistes.

El Col·lectiu d'encausades i encausats per la crema de fotos dels monarques espanyols han fet públic aquest migdia un comunicat on manifesten la seva solidaritzat amb Francesc Argemí, Franki, de Terrassa i mostren la seva preocupació per la gran onada repressiva.

04/05/2008 20:15 Política

Comunicat:

El col·lectiu d'encausades i encausats volem denunciar, un cop més, l'evident parcialitat de la justícia espanyola, que és capaç d'empresonar en Franki sense proves de la seva implicació en els fets. Ara més que mai, és obvi que el blanc de la justícia espanyola és l'independentisme d'esquerres organitzat i de base i, davant d'això, ja és una rutina el dictamen de sentències plenament injustes i antidemocràtiques, i l'omissió constant de drets dels acusats, tal i com ha succeït amb en Franki i tal i com nosaltres, com a encausades i encausats, estem patint en aquests moments, com ha succeït en ambdós casos amb la denegació de recursos presentats per la defensa.

  Així doncs, instem al poble català a continuar rebutjant la simbologia espanyola i francesa que se'ns està imposant, tot i les seves lleis cruelment injustes, i a mantenir ben vives les idees independentistes i socialistes, tot i que pretenguin esborrar-les. A la vegada, fem una crida a continuar denunciant tots i cadascun dels casos de repressió política, sense romandre mai en el silenci. Per això, el col·lectiu d'encausades i encausats per la crema de fotos dels monarques espanyols, a part d'expressar la màxima solidaritat cap a en Franki i de la resta de represaliats dels Països Catalans, oferim la nostra disposició a seguir denunciant dia rere dia la impunitat amb què actua la justícia espanyola.

Col·lectiu d'encausades i encausats per la crema de fotos dels monarques espanyols.

Girona, 1 de maig de 2008.

Per saber-ne més: 
1er de maig de suport al pres polític Franki. Llibertat.cat 

Nosaltres també cremem la foto del rei espanyol. Llibertat.cat

Els Mossos antiavalots colpegen les persones que protestaven contra l'empresonament del Franki Llibertat.cat

Mobilitzacions i solidaritat amb el Franki a Terrassa, Tarragona, Lleida, Vilafranca...Llibertat.cat 

El Franki ha estat traslladat a la presó de Brians. Llibertat.cat 

 

Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  6. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  7. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  8. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  9. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid