Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Un miler de persones a la Marxa en defensa de Collserola

Aquest matí, més d'un miler de persones provinents des de diversos indrets del Barcelonès, Baix Llobregat i el Vallès Occidental han confluit  al cim del Tibidabo per reclamar la màxima protecció de l'espai natural de Collserola. La Marxa havia estat convocada per La Plataforma Cívica per a la Defensa de Collserola (PCDC), junt amb entitats excursionistes, veïnals i cíviques. Al cim del Tibidabo, Anna Sallès ha llegit el manifest i s'han fet representacions al·legòriques a l'ofensiva urbanitzadora. (veure fotografies)

13/04/2008 19:11 Territori

 

Un miler de persones a la Marxa en defensa de Collserola Un miler de persones a la Marxa en defensa de Collserola
Un miler de persones a la Marxa en defensa de Collserola
Un miler de persones a la Marxa en defensa de Collserola Un miler de persones a la Marxa en defensa de Collserola Un miler de persones a la Marxa en defensa de Collserola

 

La plataforma ha destacat l'èxit de la convocatòria, que comptava amb el suport d'un centenar d'entitats i ha estat secundada per un miler de persones. Un fet que, segons Moner, demostra que la ciutadania no vol que es facin actuacions urbanístiques que fragmentarien Collserola. El portaveu ha comentat: "No es tracta solament que es declari parc natural sinó que no es facin actuacions previstes com el túnel d'Horta o el pas de la línia de molt alta tensió (MAT) per aquí".

Aquesta setmana s'ha presentat el nou Pla Territorial Metropolità, que ha de servir de marc per al futur parc natural. Encara que la reivindicació de declarar Collserola parc natural és compartida per ecologistes, partits polítics i administracions, les discrepàncies se situen en la manera de protegir aquest espai.

Dijous passat es va fer un acte a l'Ateneu am tècnics i polítics. Crònica.
 
 

Acció en defensa dels arbres que protegeixen Collserola Llibertat.cat

L'AJSC en contra de la sentència del TJSC favorable a l’urbanització de Torre Negra Llibertat.cat

Noves protestes contra el projecte urbanístic a la Plana del Castell de Cerdanyola Llibertat.cat

Protesta en defensa de la solana de Collserola Llibertat.cat

 

Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  3. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  4. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  5. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  8. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  9. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
  10. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid