Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Dos agents de la policia local de Figueres arranquen una pancarta en homenatge a Guillem Agulló

La nit de divendres passat, tres militants de l’assemblea Maulets Figueres van ser identificats per una patrulla de Mossos d’Esquadra quan estaven penjant una pancarta a la plaça del Gra en homenatge a Guillem Agulló. Coincidint amb aquest fet,  va irrompre una cotxe de la Guàrdia Urbanai  dos agents, que no van voler identificar-se, van arrancar la pancarta de manera violenta i van amenaçar els joves de denunciar-los.

14/04/2008 01:20 Política

Per a Maulets, el que  havia de ser una rutinària identificació, es va convertir en un episodi altament pujat de to. És per això que l'organització juvenil  considera que estem davant un clar i reiterat abús d’autoritat d’aquest cos policial, envers els moviments socials de la ciutat.

A més a més, creiem que l’actitud dels agents és intolerable si tenim en compte que tan sols es volia retre un petit i legítim homenatge a un maulet assassinat fa quinze anys a mans del feixisme.

Dissabte a la nit a la Catequística de Figueres, durant un concert grups locals, es va llegir el comunicat i es va delsplegar una nova pancarta en homenatge a Guillem Agulló.

Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  9. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid