Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Centenars de persones es manifesten a Valls a favor del "barri Antic"

Dissabte passat  es va dur a terme una històrica manifestació pels carrers del barri antic de la ciutat de Valls, així ha estat qualificada pels organitzadors, la societat civil. I és que les moltes i diferents associacions que van participar del procés previ van decidir, al final, que ningú la convoqués. (veure fotografies)
 
 
 

04/03/2008 02:25 Territori
Centenars de persones es manifesten a Valls a favor del "barri Antic"
Centenars de persones es manifesten a Valls a favor del "barri Antic"
Centenars de persones es manifesten a Valls a favor del "barri Antic"
 
 
A l’acte, que hi van assistir entre 300 i 500 persones segons la font, va ser tot un èxit, ja no tan per la quantitat (que també), sinó també per la varietat socioeconòmica i d’edat de les persones que es van manifestar.
 
La marxa  va sortir a dos quarts d’una d’El Pati, va continuar pel carrer de la Cort i va acabar, teòricament, a la Plaça del Blat, amb la lectura del manifest. A la pràctica, però, la manifestació va continuar visitant les diferents cases i carrers degradats del casc antic de la ciutat.
 
Les persones que viuen i treballen al barri antic van arribar a aquest punt pels  esdeveniments ocorreguts les últimes setmanes (en que van caure dues cases més), que eren només la punta de l’iceberg. Mentre l’Ajuntament s’ha omplert la boca sobre les inversions que feia pel Barri Antic, està decidit a urbanitzar una àrea de 1600 habitatges, amb el Museu Casteller inclòs, que anirà en detriment de la urbanització d’àrees necessàries al centre de la ciutat.
 
En aquest punt, i juntament amb la degradació progressiva i ràpida de molts habitatges, el degoteig constant de comerciants que tanquen els seus comerços al barri, i davant el silenci absolut de l’ajuntament a les seves demandes, els veïns i comerciants del Barri Antic no van tenir més remeï que passar a l’acció amb aquesta manifestació. 
 
 
Informació i fotografies facilitades per la CUP de Valls 
 
Per saber-ne més:
 
 

 
 
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. La màfia castellana
  6. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  8. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  9. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  10. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid