Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Pancartes de la CUP d'Elx als ponts de l'autopista demanant la recepeció de TV3 al País Valencià

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) d'Elx dóna suport la campanya per la TV3 amb successives pancartes amb el lema "Volem TV3" en un dels ponts que creuen l' AP-7 al seu pas per Elx. D'aquesta manera la formació independentista contribueix als nombrosos actes de protesta que s'estan duent a terme a tot el país, des què tècnics de la Generalitat Valenciana tancaren per la força i amb nocturnitat, el repetidor de la Carrasqueta, el qual emetia el senyal de TV3 a les comarques del sud dels Països Catalans, des de feia més de vint anys.

06/02/2008 03:18 Política
Des de la CUP d'Elx rebutja frontalment la censura imposada pel govern Valencià a la CCRTV i fa una crida a la societat per a que continue mostrant públicament la seua oposició a aquesta decisió d'un govern Valencià de caràcter racista i feixista que vol reduir la nostra llengua i cultura a la mínima expressió.
 
El tancament del repetidor de la Carrasqueta, ha estat la mostra d'anticatalanisme més visible, però els atacs al nostre poble són permanents, amb una TVV espanyolitzada, el sabotatge permanent del govern a l'ensenyament en la nostra llengua, una administració que té un comportament colonial i una classe política (PP-PSOE) que actuen com els botxins de la nostra Nació.
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  6. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  7. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  8. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  9. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
  10. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid